Att nypa sig i armen

bild

Har haft en sån fantastiskt härlig helg, härlig vecka, period. Jag vill nästan nypa mig i armen för att titta om jag verkligen inte drömmer allt. Jag säger som Kim sa igår ” får man må så här bra?”.
För tillslut har vi hittat ett lunk som är helt otroligt. Några kämpiga månader känns som de är slut, det lär väl komma duster men över lag så har vi fått ihop alla relationer. Jag är så tacksam att kunna behålla min relation till Kim, att ha en partner som inte bryr sig om jag ligger och kramas på min bästa vän i soffan. Och tacksam över att ha Kim som brottats med alla möjliga känslor senaste månaderna men kommit ut på andra sidan bara för att bekräfta det jag redan visste. vår vänskap är starkare än att detta skulle slita oss itu.
De senaste gångerna vi umgåtts har vi haft supertrevligt och jag måste ju säga att det är en lycklig kvinna som har två uppassare som bryr sig så mkt om en. Jag är i en prinsess-dröm.
Sen har vi pratat lite om hur det ser ut, utåt sett. Men jag har kommit fram till att det skiter jag i. De nära runt mig vet att jag har en kärleksrelation med Alexander och en Vänskapsrelation till Kim. Om jag sedan går och kramar på båda och folk får för sig att jag skaffat mig ett harem, ja då får dem väl vara svartsjuka på mitt harem då, för i mitt harem mår jag bra.

Igår var vi tre på Liseberg som ni ser, Kim och Alex hade ju nådig tur i sina hjul-spel. Däremot vann jag 10-kampen!
Sen drog först Alex upp en söt björn till mig och nästa sekund drog Kim upp en gosekanin som jag kan mysa med.

Och anhörigmötet på wemind gick bra, nu kan jag inte göra något mer. På Tisdag är det dags att få någon slags redovisning av Viktor och hur det än ter sig så har jag gjort allt jag kan för att ge en rättvis bild av mitt sätt att tänka och vara.
Imorgon kommer hundarna, Sol ska upp till läkaren tidigt sen har hon praktik denna veckan. Men förhoppningsvis blir det bra väder så vi kan ta oss ut med vovvarna imorgon.

FY FAN VAD VI ÄR BRA.

One thought on “Att nypa sig i armen

  1. Michael Janson skriver:

    Din pappa blir också lycklig när han läser detta. Kim är en toppen vän och jag ser fram emot träffa Alex till sommaren

Kommentera

