Helg

Jag borde ha en miljard saker att skriva. Eller jag har en miljard saker att skriva. Men jag orkar inte riktigt.
Det har varit en mysig helg, eurovision, tacomiddag, shopping. Veckan var matlagning hos kim, hundpassning, slutmötet på wemind då. Beslutet kom ju inte som en chock och folk frågar hur jag känner mig efter det men det känns lixom inget, det är inget i mig som ändrats det är bara någon slags förståelse av hjärnan som kanske kommer med tiden.
Medicineringen kanske gör skillnad förvisso. Sånt återstår att se.

Imorgon ska jag och Kimpan hälsa på mormor och morfar vid ett, sen är det hundar på tisdag, Sol ska till läkaren, Hundar torsdag, möte för både mig och Alex på fredag och sen är det barnledig helg så då får vi väl se vad vi hittar på.

jag hoppas på lite gott väder så jag får använda våran nya grill!

Veckans bilder, lammkött, gubbkött och familjekul.

003

ja (8)ettt vå

Untitled-1

Kommentera

