Bokat säten!

6 dagar kvar till poolen!
vi har funderat lite i två dagar nu ang. säterna på planet, jag har aldrig varit med om att man inte
får säten direkt men så kunde det tydligen vara. Så vi har vankat av och an om vi skulle betala extra för att slippa slåss om platser bredvid varann. Eftersom Alex redan är så flygrädd som han är så bokade vi idag platser
för att ta bort ett orosmoln ialf. Det fick vara värt en mindre handkassa, vi klarar oss ändå.
Annars har jag redan börjat packa, jag lär ju vara där och rota varje dag men jag är så taggad att jag inte kan låta bli. Annars går dagarna extremt sakta, jag vill ha måndag nu!
Idag har vi hundarna igen och är låsta hemma, vi tänkte snart bege oss till Tuvevallen med dem. Sol har friluftsdag och ska spela fotboll där så då kan vi tjuvkika lite.
Resten av dagen blir nog tvättning och svettning, för det är helskotta så varmt det är.

Kommentera

