Härlanda tjärn i förrgår, vi lyckades vinna en jättebadring på statiol som vi kunde plaska runt i, 4 gratis cola och 3 gratis klass kammade vi hem den dagen med.
Med mamma och stefans hjälp/ deras e-mails så kunde jag igår skaffa massa kuponger på godis med.
sånt går ju åt här hemma.
Igår kom dock halsen igen, slem slem slem, hosta och fräs och fnys. blir så sjukt rastlös av att bara vara men det räckte att jag tog en sväng runt husen med Akilles för att det skulle bli värre så jag borde vila.
Funderar på att skicka Alex till mamma för att hämta telefonen och lämna pengar till Oscar så jag har något att pilla med.
Nu fick dock Alex sin nya telefon idag så han är inne i sin egen värld.

Och så tonnåringar, kl kvart i två kom Sol ut från sitt rum. hon hade visserligen legat och läst sen tio men ändå:
”det finns bara macka till frukost, jag orkar inte göra macka” hur svårt är det att bre´ en smörgås? var jag sån?
jaja, nu knaprar hon tillslut i sig.

One thought on “

  1. Anette Orrefalk skriver:

    Nä, du var som en Sol…………stråle. Vad härligt ni haft det vid Härlanda.

Kommentera

