Igår var vi iväg till studion och hämtade min nya telefon, Oscars gamla, sedan fotade vi livbojar för trygg hansa och på så sätt får man present kort. För två av dessa köpte vi en grillad kyckling på coop och åkte hem för att göra en sallad. Sen åkte vi till stan igen för att fixa SIM-kort, det gick sådär dock. jag får ett på posten om några dagar och får stå ut med min gamla telefon lite till.

Idag har jag och Sol varit hemma hos mig en sväng och sedan promenerat i stan och ätit glass och kollat tjej-shopping. Sol köpte lite smink och jag fick vara smakråd.
Efter det kom vi hem och Lisbeth hämtade Akilles som vi haft en vecka, direkt efter det tog vi våra badkläder för att åka till Härlanda. På vägen stannade vi på OKQ8 och hämtade ut tre cola och en påse bilar. Sen tog vi Statoil i Olskroken och hämtade ut min jätte badring som man kan sitta i, den vann jag i memoryt idag. Sen så, fick vi badat, vi plumsa runt i ringarna en bra stund. Passade på att fota livbojarna där med.
Just nu har jag 8 stycken värdecheckar, så det blir 200 kr. och 25 gjorde jag ju av med igår.
Fast nu är det bara var 18e livboj man får pengar för så nu börjar det ticka in lite långsammare. Men nu har Sol tagit ner appen med så imorgon blir det nog att samla lite så kan hon köpa något kul.

Ja, jag är manisk samlare just nu. men om 2 dagar är det pengadags. frågan är om det slutar där, det är lite för roligt att få saker gratis. även om det börjar bli lite väl mkt godis i skåpet nu…

Kommentera

