Jag hör hur de skrattar från andra våningen

Några otroligt fartfyllda dagar är över. Eller mer en vecka av konstant flygande över staden.
Idag kom vardagen tillbaka delvis, det gjorde mig rastlös men samtidigt var det säkert hälsosamt att sitta på rumpan och passa vovvarna några timmar med istället för att låta huvudet springa.
Efter att de gått blev det middag och sen gav vi oss ut på livbojs-jakt igen.
Det är roligt då det leder oss till väldigt udda ställen ibland.
Vi fortsatta eriksberg idag och sedan färjenäs där vi hamna bland husbilar och polacker. När vi inte hade fler livbojar att ta där försökte vi nå kajen på ringön utan resultat.
Dock var ringön spännande på kvällen. Jag gillar ju konstiga kvarter och att få se de man annars inte ser.
Där hittade jag även en cykelkorg vilket var komiskt då jag googlade cykelkorgar igår inatt.
31 livbojar fick jag tagit idag innan batteriet tog slut.
Totalt har vi i familjen nu fått ihop 1125 kr i värdecheckar.
Dessutom var vi på coop och hämtade ut två gratis tropicana juicer och på statoil hämtade vi en godisvinst.

Det är rätt absurt vad mycket det finns att hitta gratis om man letar lite.
Blev tipsad om att klipsterappen släppt ny nyponsoppa med så får springa och norpa den imorgon.

Så här ser listan ut för tillfället:

Kvar att hämta ut:

1 chilisås
3 sibyllakorv
1 gratis cola okq8
3 alhgrenspåsar för 5kr st okq8
1 risifrutti
1 lindt choklad
Vitaminer
40 kr godis
1 gogreen
1 eriks sås
74 kr återbäring earnit
20 kr återbäring roamler
Lingongrova
Bon aqua vatten
Kakor
Bregott
Kaffe
Gott och blandat
Bindor
Blåbärssoppa
Kelda soppa
Sundae glass mcd

Fått:
Köp 2 cola få 10 kr rabatt x 2ggr
3 yummifrutti
2 garant sås
1 Eriks sås
2 kelda sås
1 knäckeförpackning
250 kr godis karamellkungen
11 glass från gb
1 korv räksallad okq8
1 korv sibylla
4 colaburk okq8
6 pet cola
1,5 liter cola
2 x 5 kr bilar okq8
2 chilisås
2 clerasiltvål
Tandborste
Tuggumi
300 kr exotic snacks
12 stora Badringar
3 hello lindt choklad
1 kaffe subway
2 grab n go mackor subway
1 rakhyvel
En ögonpalett
Hönökaka
Kinapiffar
Kolasås
Frysta bär
Tamponger
Glasspaket
2 för 1 på mcd * 2 ggr
225 kr (livbojensjakten) mat nellie
175 kr (livbojensjakten) mat alex
175 kr r (livbojensjakten) sol
Kikärtor
Gula ärtor
3 tropicana refresh juice
Påväg godispåse
Gott och blandat

Bytt till mig:
Mjöl
Cornflakes
Potatis
Paprika
Makaroner

Visst kan man tycka att jag är knäpp och blivit lite manisk, men tur är då att Alex har samma växlar som jag så vi kan leta ihop.

Kommentera

