Igår firades tanten på 27!

Igår firades det, någon var extremt exalterad på morgonen:

bild 3

Det blev frukost på sängen och paket, jag fick Scholls elektriska fotfil! och ringblomssalva att ha på efter. Sen fick jag massa prudukter från lush, så det klart det blev hemmaspa på förmiddagen. Fötterna är nu nästan helt bra!
så var det lugn dag och till middag hade Alexander fått i uppdrag att göra Afrikana. Supergott blev det.
Klockan tre plinga det på dörren och där var en jättebukett, Alex hade lyckats lura mig igen.
efter det dundrade sol in och med henne kom till min förvåning både mamma och Oscar. Vi spelade bingo, dock utan vinst men vad gör det. tårta fick jag ialf.
Sen öppnade jag paket från Sol, nagelsaker, hårfläta, ja sånt jag gillar.
Sen fick jag ju även min jacka! jackan jag är så jäkla kär i! den fick jag av mig själv och Alex.

bild 1

bild 5

bordeaux4

001

1359-133-0000_1

Kommentera

