bild 1

Måndagens runda i affärerna var superlyckad. Nya seqr varor i appen, så fick spagetti, mozarella, krossade tomater, cola, plopp och mariekex gratis. Hade dessutom en kupong på 15 kr för garant varor, när den dragits hade jag ju då kvar pengar man får tillbaka via seqr och kunde då köpa en Valio för pengarna. dessutom hade jag köp två Valio betala för en. så båda blev gratis!
Oliverna hade jag mobilkupong på för att testa, katching, och sköljmedlet är också en ny vara så den var med gratis.
Shampoo, balsam, torrshampoo och örhängen fick jag på mitt presentkort på hm.
Sen när jag var hemma så hade jag fått post från kapphal, 50 kr bonus och en 25 % rabatt kupong.
Dessa gick och kombinera så plånboken för 149 kr betalade jag bara 61 kr för, och det behövde jag verkligen.
Så summan för allt blev alltså 61 kr.

bild 2

I tisdags var det dags för cellprov och när jag åkte förbi stan på morgonen delade dem ut tuggumin i stan. Och så hämtade jag min sista Valio med.

bild 3

Idag har jag varit hos AMS och haft en mkt bra möte, efter det så åkte vi till hemköp. Idag hade de bonuskundträff med extra bra erbjudanden.
Felix gröt för 5 kr, som jag dessutom får 3 kr tillbaka på med earndit appen. 2 kr för den då, jodå.
Alex hämtade ut en vitlöksklyftor för sitt sms, och sköljmedlet.
Strimlad skinka, 10 kr. Grillad kyckling, 29.90 kr. Vindruvor 10 kr. Champinoner 2.50/hg.
Ost, 20 kr. Sen det bästa var fructis varorna, om man var bonuskund kostade de 10kr/st mellan 13-19 idag. eftersom jag hade tagit kuponger på ica för dessa varor hade jag 7 kr rabatt på varje produkt. så shampoo och balsam kostade 3kr/st!
På willys hade dem 5 milda produkter för 18 kr. Och kupong igen, köp tre vaniljvisp få 7 kr rabatt. så alla 5 för 11 kr.

Jag är proffs!

Dagens shopping borde kostat 342 kr, vi betalade, 111 kr.

Kommentera

