Explosion,
Med hammare och spik ska jag fästa post-it lappar längs din hjärnbalk.
Amygdala ska jobba dig varm.
Nervtrådar ska brytas och fibernät installeras.

Rödgulorange vinden yr i krattande trädgårdars famn.
Vad är det som gror?

Episk epitet,
Och jag som alltid älskat melankolin
Mellan dina två blå.
Full fart fram du kanske missar din avfart skriker konduktören,
Men allt jag ser är

Rödgulorange vinden yr i krattande trädgårdars famn.
Vad är det som gror?

Enerverande eko,
Jag talar i tungor av schitzofreni.
Du kan ingenting om dig, du kan
Aldrig mig.
Hemläxa till ingen nytta alls för

Rödgulorange vinden yr i krattande trädgårdars famn.
Vad är det som gror i rabatten bakom hypofysen?

One thought on “

Kommentera

