Skit-kropp

Det lättsamma inlägget om magont känns långt bort nu. Vaknade lycklig över att magen var nästan smärtfri men konstaterade rätt snabbt att det bara bytt plats.
Nu har jag istället ont på samma sida o plats men i ryggen. Det hugger och är svårt att andas. Har ändå varit o shoppat idag och använt kundvagnen som rullator.
Hur som är det mkt värre nu på kvällen och jag har vilat i sovrummet med feberfrossa och korsord.
Tog febern tidigare men den visade bara 37.6 och nu orkar jag inte kolla igen.
Vi har diskuterat allt möjligt och googlat men tillsist tror jag bitarna föll på plats. Med tanke på att jag haft problem med urinvägar länge konstaterade vi att njurarna sitter mellan punkterna det gör ont på,
Sen kom jag på att det gjort ont på det stället de senaste 2 månaderna om någon kramat mig hårt.
Hur som kom ”alex-kan-allt” och sa att man kan knacka på njurarna för att se om de är svullna. Han hann knappt röra stället innan kroppen vek sig.
Ska stå ut denna natten. Har fått fler täcken o dryck av hjärtat och så får vi se hur det känns imorgon.
Nu blir jag feberskakig och får skriva mer imorgon.

One thought on “Skit-kropp

  1. Anette Orrefalk skriver:

    Men jisses gå till en doktor genast i morgon. Det där är organ man ska vara rädd om du har bara två, varför har du gått så länge. ge dig iväg i morgon lova det? Har du pengar?
    Jag kommer jaga dig tills du går, -fattar du det……………………?!!!!!!

Kommentera

