Östra

Har spenderat dagen på Östra.
Natten blev bara värre och värre och Alex sa att jag tillslut låg i fross-kramper och skällde på honom men det minns jag inte.
Hur som var akuten undermålig som vanligt men när vi väl fick träffa riktiga läkaren så var hon duktig.
Urinprov, blodprov, temp, blodtryck och sånt.
Resultatet blev väl det vi befarade, njurbäcksinflamation.
Vilket förklarar varför jag har känt mig så extremt dålig. Pencilinet ska ta ganska snabbt och om två dagar borde febern vara borta.
Just nu mår jag febermässigt okey, ingen frossa och lite piggare.
Däremot har jag väldig huvudvärk och smärtor i ryggen och benen.
Förhoppningsvis får jag sova inatt.

One thought on “Östra

  1. Anette Orrefalk skriver:

    Så fantastiskt bra gjort mot dig själv, ta din sjukdom på allvar och ta emot behandling. Krya på dig så hörs vi i morgon fining LOVE YOU!

Kommentera

