1 år firas på Lou Lou

bra1

 

För ett tag sedan köpte jag en deal på presentkort hos Lou Lou till mig och Alex i 1årspresent.
Idag var det dags, med 1200 kr på kortet var frågan vad vi skulle ta in..

 

bra2

Som appertiff fick man härliga popcorn med sirap och något starkt. roligt inslag.

bra3

Började med denna Deliplate for 2:

– CECINA DE LEON (RYGGBIFF)
– COPPA (FLÄSKKARRÉ)
– SPECKA META (FLÄSKSIDA)
– EKTRÄRÖKT CHEDDAR
– BAKAD CHILI PADRON (PAPRIKACHILI)
– SALTROSTADE MANDLAR
– MOSTARDA PÄRON
– TRYFFELCHIPS
– HEMMABAKAD FRÖBRÖD

 

 

bra4

 

Sedan hade jag i förväg siktat in mig på NYC STRIP STEAK
Egen styckad ryggbiff (ca 220g), dubbelfriterat kulpotatis, salsa fresca, vitlöksrostad crème, rödvinssås

bra5

Alex tog en BUN MEAT BUN
hamburgare på 100% hemmald högrev, rökt paprikamayo, bacon, cheddar, bakad tomat, ruccola, sweet potato chili cheese fries

 

 

bra6

 

 

Sen var det ju bara att köra på med sideorders så man fick testa allt, Baconmajs, sötpotatisfries till mig med,
varsinn sallad och tre såser.

bra7

 

Det var ju inte superlätt när äppelpajen med vaniljfraice o bourboun sirap kom in..
men vi fick lämna lite här och lite där för att få smaka på så mycket som möjligt.

bilgg (3)

 

Kvällens bästa var att det inte fanns någon spegel på toaletten, utan bara detta.

One thought on “1 år firas på Lou Lou

  1. Anette Orrefalk skriver:

    Oj, jag blev mätt bara av att läsa texten! Grattis till er båda!

Kommentera

