Veckans fynd

bild (2)

från 199:- till 102, till 55:- och sedan 7 kr tillbaka för nyponsoppan via eardnit appen.
Vi har fyllt ett skåp med 15 shampoo och 15  balsam denna veckan eftersom Willys hade mitt shampoo för 12:- och vi hade kupong på 7:- så 5 kr styck har vi betalat och behöver inte köpa nya sånna på ett år.
Nyponsoppan fick jag via någon facebook grej jag inte minns och Vicks påsarna kostade 2 för 20 och jag hade en kupong på köp två få 6:- rabatt. Och när man handlar mycket på willys får man personliga erbjudanden så jag fick ett mess om att jag fick köpa vindruvsaskar för tio kr styck. En bra shopping-dag, trodde inte jag skulle slå det men….

 

bild 3bild 2bild 1

När jag vakna imorse såg jag reklam från schwartskopf, köp 3 produkter få en skönhetsbehandling, då plinga det till i skallen att de hade shampoo och balsam, 2 för 30:- på ica maxi. så dit åkte jag och tog fyra tycken, minus 4 kuponger så fick jag betala 32:-
Sen blev jag både lite irriterad och glad när jag hoppa av på torget hemma, för så skulle massa varor reas ut i deras sortiment så då sålde de ut samma shampoo med 50% rabatt och på ica supermarket hade de två för 35:-
så först halva priset, sedan kupong, och vips så fick jag ett shampoo och ett balsam för 3:-.
Då innebar det också att jag hade 6 st schwartskopf koder och kunde beställa två presentkort på skönhetsbehandling.
Fanns en del att välja på i göteborg, får se om det blir frisör, massage eller bryn och fransfärgning. Men helt okey att betala 35:- för 2 sånna behandlingar.

bild 4

Igår var ostbågens dag så då fick man ett sms med köp två få en på ostbågar. det är ju härligt när de har köp två för 35 på willys då. Då betalade jag bara 12:- för två stora påsar. Och när man köpte valfri läsk fick jag 10.- tillbaka i earndit så de blev ju nästan gratis.

 

bild

räcker inte det så låg detta i min brevlåda idag, ett blindtest för att avgöra vilka som är de godaste bågarna.
Och igår fick jag mail om att jag vunnit två biljetter till TUR-mässan!

Kommentera

